Przeprowadzanie degustacji

Degustacja zwiększa popyt i
sprzedaż reklamowanych towarów

Złóż wniosek

Główne zalety degustacji

Stymulowanie sprzedaży nowych produktów żywnościowych

Stymulowanie sprzedaży
nowych produktów żywnościowych

Promocja produktów nowych znaków towarowych

Promocja produktów
nowych marek

Odsunięcie uwagi od produktów konkurencyjnych

Odsunięcie uwagi
od produktów konkurencyjnych

Według danych
agencji
marketingowych:

ludzi, które spróbowali produkt podczas promo-akcji – kupią go od razu!

osoby, które
spróbowały produktu
podczas akcji promocyjnej -
kupią go od razu!

przypomnią o akcji, podczas powtórnego odwiedzania i kupią znajomy towar!

przypomną sobie o promocji
podczas kolejnej wizyty
w tym miejscu i dokonają
zakupu znanego im produktu!

Masz pytanie? Po prostu zostaw swój numer telefonu!

Oddzwonimy do Ciebie


Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Foresight Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego oraz przyszłych celów zlecenia”. Informujemy, że Państwa zgoda może zostać cofnięta w dowolnym momencie przez wysłanie wiadomości e-mail na adres Administratora Danych Osobowych: client@blt-me.pl


Sczegóły polityki prywatności na: http://btl-me.pl/zasady-ochrony-prywatnosci

Według badań psychograficznych około 80 % konsumentów należy do grupy «konserwatystów». Mają tendencję do nienabywania produktów, właściwości lub smak których nie jest im znany.

Przeprowadzenie degustacji – skuteczny sposób na przyciągnięcie klientów!

Gwałtowny rozwój handlu zaostrza konkurencję. W celu zwiększenia dochodów przedsiębiorca musi korzystać z najbardziej skutecznych narzędzi przyciągających klientów. A degustacja w sklepie jest najlepszym rozwiązaniem!

Taka kampania marketingowa pozwala rozwiązać kilka ważnych zadań:

Do organizowania degustacji jest potrzebna

obecność kilku czynników:

Produkty dzieli się (kroi, rozlewa) na minimalne porcje. Potem proponuje się do spróbowania wszystkim konsumentom w sklepie. Oprócz personelu i produktów do prezentacji promocyjnej potrzebne są również: stół do degustacji, jednorazowe kubki, talerze i inne naczynia.

Organizacja degustacji w agencji "MY" jest opłacalna i skuteczna!

Akcje reklamowe - jeden z podstawowych kierunków działalności naszej firmy. Dlatego współpraca z agencją "MY" gwarantuje istotne korzyści:

Przed rozpoczęciem pracy pracownicy agencji zapoznają się z informacją o produkcie, uczą się wszystkich jego szczegółowych cech. Każdy promotor ma książeczkę sanepidowską i regularnie poddaje się badaniom lekarskim w związku z tym, że jego praca jest związana bezpośrednio z produktami spożywczymi.

Agencja "MY" chętnie dostarczy personel i pomoże w przeprowadzeniu degustacji w sklepie. Klient musi jedynie podjąć decyzję co do terminu, miejsca i ilości towaru. Profesjonalna degustacja zorganizowana przez prawdziwych mistrzów w swoim fachu zapewni sukces każdej kampanii reklamowej!

Działamy w miastach Polski, głównie w Warszawie, Krakowie, Trójmieście i Wrocławiu.