Promotorzy-
konsultanci

Kompetentne informowanie klientów
sklepu o akcji promocyjnej

Złóż wniosek

5 zalet promotorów-konsultantów:

Zdolność do przyciągnięcia większej liczby klientów

zdolność do przyciągnięcia
większej liczby klientów;

Zdolność do zainteresowania reklamowanym produktem

zdolność do zainteresowania
reklamowanym produktem;

Prowadzenie negocjacji i konsultacji na temat produktu

prowadzenie rozmów i
konsultacji na temat produktu;

Zawieranie umów i odbiór kontaktów klientów

zawieranie umów i pozyskanie
kontaktów dla klienta;

Demonstracje reklamowanych produktów

prowadzenie prezentacji reklamowanego
produktu.

Masz pytanie? Po prostu zostaw swój numer telefonu!

Oddzwonimy do Ciebie


Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Euro – Asian Sale Promotion Service sp z o.o. z siedzibą w Warszawie dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego oraz przyszłych celów zlecenia”. Informujemy, że Państwa zgoda może zostać cofnięta w dowolnym momencie przez wysłanie wiadomości e-mail na adres Administratora Danych Osobowych: client@blt-me.pl


Sczegóły polityki prywatności na: http://btl-me.pl/zasady-ochrony-prywatnosci

Doświadczeni promotorzy-konsultanci to najlepsza droga do skutecznej sprzedaży!

Silna konkurencja wymaga od przedsiębiorców wytwarzania produktów pożądanych i naprawdę wysokiej jakości, ale aby osiągnąć wysoką sprzedaż, to nie wystarczy. W warunkach współczesnego rynku na pierwszy plan wysuwają się wszelkiego rodzaju akcje promocyjne. Przy tym ważne jest nie tylko przyciągnięcie uwagi klienta, ale przedstawienie wszystkich zalet produktu, zaprezentowanie go z jak najlepszej strony.

I trudno będzie tego dokonać bez bystrego i kompetentnego promotora. Taki konsultant przyciąga potencjalnych klientów do akcji promocyjnej i przekonuje ich do zakupu potrzebnego produktu. Szczególnie ważną rolę odgrywa on, kiedy trzeba w nienarzucający się sposób zapoznać klienta z nowymi produktami i usługami.

Jak konsultant reklamowy wpływa na efektywność akcji reklamowych?

Promotor – rodzaj ogniwa łączącego firmę i klienta. Dlatego też od niego w dużej mierze zależy ogólne wrażenie w stosunku do produktu i do producenta. Jaką rolę odgrywa konsultant reklamowy w promowaniu, jakie funkcje pełni?

Istotą konsultacji jest zapoznanie klienta z akcją reklamową i zademonstrowanie zalet produktu na tle innych podobnych. Promotor naświetli korzyści wynikające z nabycia produktu i przekona klienta do udziału w akcji reklamowej.

Oprócz informowania o produkcie promotor-konsultant pełni również inne funkcje:

Zalety współpracy z agencją "MY":

Każdy promotor-konsultant firmy "MY" to prawdziwy specjalista w swojej dziedzinie, posiadający wszystkie zawodowe i osobiste cechy niezbędne do promocji towarów. Główne zalety promotora-konsultanta:

Firma "MY" wie, że sukces kampanii reklamowej i, w konsekwencji, klienta, zależy od jakości promocji produktów i doświadczonych promotorów. Dlatego agencja wybiera najlepszych specjalistów w celu uzyskania optymalnych efektów!